سفارش گیری

سلام گایز من ادمین فرشته هستم و ار فردا فعالیتمو شروع میکنم

در حال حاضر ما فقط لوازم چاپی رو داریم ولی اگه بازدیداتون زیاد باشه لوازم وارداتی رو هم اپدیت میکنیمheart

امیدوارم به تونم خواسته هاتونو براورده کنمyes

angelدوستان تا تابستون دیگه فروشو تعطیل کردیم به امید خدا تابستون بعد پرقدرت تر برمیگردیم .angel

  • fereshteh **

عزیزم نمیتونم درخواست کنم ؟؟؟؟

سلام گلم چی رو می خوای در خواست کنی ؟
lمن یه مدت درگیر بودم نتوستم نظراتو بخونم ***

میگم من سیدی میخواستم

سیدی
خوب دقیقا چه برنامه ای
اگه اطلاعات دقیق تر می خوایی بیا به همون ایدی تو تلگرام جوابتو کامل میدم عزیزم
سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۹:۳۲ بی تی اس فور اور

اوه فایتینگ 

thank you

تلگرام ندارم سیدی که ببین اهنگ های این گروه ها که میگم توش باشه 

ewerglowe

Itzy 

G idle 

Twice 

Red velvet 

Blackpink فقط hylt 

Momoland اینا

اگه بخوای هر اهنگی توی سیدی قرار میگیره

سلام وای چقدر چیز میزای خوشگل داری تا حالا سفارشی هم گرفتی یا نه ؟

راستی میشه که اسم پیوندمو بزنی : اولین و بهترین سایت برای chungha

اسمشو به انگلیسی بزن نازم ممنون ^-^

چشم عزیزم
آره سفارشم گرفتم

تو تلگرام کانال یا گروهی نداری؟

میشه اگه داری آدرسشو بدی

ممنون

عزیزم ببخشید فعلا دیگه فروشو تعطیل کردیم.
ایشالاه تابستون دیگه پرقدرت تر بر میگردیم.

من که خیلی خر ذوق شدم که سفارش بدم 

اما کجا زندگی میکنی؟ تا بتونم سفارش بدم ولی حالا حالا ها نیست 

فعلا سفارشششششششششش نمیییییییی پذیریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

kpopshoplovestare

فروشگاه لوازم کیپاپ

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By kim chungha Powered by Bayan